kimyageranne
Merhaba. Benim oğlum da öyleydi, sürekli ama sürekli kucak istiyor,yere koyunca ağlıyor,yatırınca bağırıyor,eline ne verirsem hiçbir şeyi kabul etmiyordu,şu an 8 aylık ve en son örümcek kurtarıcımız oldu, koyuyorum örümceğine ağlasa bile gözü beni arıyor ama aynı zamanda da hem ağlıyor hem de örümceğin önündeki oyuncaklarla oyalaniyor. Artık saatlerce durabiliyor tek başına örümcekte, şu an çok rahatım Allah’a şükür,her işimi rahatlıkla yapabiliyorum,ilk zamanlarda girmemek için direşiyordu örümceğe ama koyduktan sonra yanına varmayinca baktı gelen yok ilgilenen yok,o da ağlamayı bırakıp önundekilerle oynamayı tercih ediyor.🙂