seraap hamileyken 10 kg aldım. 16 kg verdim.Doğum yapalı 2 ay oldu.Son 15 gündür arada yamuna çelik korse kullanıyorum.
Öncesinde çok sağlam sarkık bir karnım vardı,korse baya toparladı.
Şöyle söylim ki 65 kiloyla hamile kaldığımda bel ölçüm 68-70cm idi.
Şuan 59 kiloyum, korse öncesi belim 86cm, korse sonrası şuan 80cm.
Kalçalarım 7-8cm genişlemiş.
Göğüs bedenim 80D cuptan, 95C a çıktı yani hem sırt genişliğim Hemde cup ölçüm arttı.
Kilo olarak daha zayıfım ama genişleme daha fazla.
Eve geldiğim ilk hafta karnım 7 aylık gibiydi, tabi şimdi öyle durmuyor.En azından hamile kotumu ve triko bi kazak giyince düz bir görüntüm var ama şu halimle bikini giyemem eskisi gibi. Zaten yaşım 30a yaklaştı, korse sarkıklığı toplasa kafi o da baya toplandı.
Zaman istiyor vesselam, 9 ayda büyüdü bu vücut.