1prens1prensesannesii https://hizliresim.com/bWhIeM https://hizliresim.com/dPKePE Göz kapağında ki damarlar Normal mi kızlar 2 ay 1e günlük. Bir de mir kaç gündür hani biz gözleri kipirder deriz ya 😅öyle söyleyim açıp açıp kapatıyor böyle ışıklı bir yere felan geçince normal mi acaba
Kurt07 1prens1prensesannesii benim kızımda da var böyle gözünde hiç bi sorunu yok beyaz tenli oldugu için belli olurmuş
Omerim01 1prens1prensesannesii bizde 2 ayligiz benim bebgkmin de cok belli damarlari beyaz tenli diye oyledir canim benm bebe de goz atiyor burkac defa ust uste bazen niye bilmiyorum doktor kontrolumuze gidnce sorcam😂
1prens1prensesannesii Omerim01 aynen aynen üst üste öyle yapıyor 😅😅çok tatlı oluyor ama acaba göz damarların da felan birşey mi varki diyorum
Omerim01 1prens1prensesannesii yoktur insallah canim bi arkadas benim de oyle yapiyordu bebegim sonra gecti demisti bende cok ustunde durmadim seninki de yapiyorsa normal demekki diyorum :)