Arkadaşlar merhaba ,
1 hafta augumantin kullandım diş apsemden dolayı .
Bebeğim 11 aylık bu zaman kadar adet gecikmesi yaşamamıştım . En son 23.06 da adet olmuştum geçen ay , ama genelde 27 günde bir adet olurum . Antibiyotik kullanımı gecikme yapar mı sizce ?