Kullanmayacağım dedim sekiz aya kadr kullanmadım ama bu bebe bana büyük konuşma dedi 😂 omuriliğimde eğrilik var benim. Bebede hep ama hep yürümek isteyince ağrılarım çok arttı bende aldırdım. Bebe rahat ben rahat çok şükür. Günde en fazla bir saat koyuyorumdur. Ama baya enerjisini atıyor kovalambaç oynuyoruz 😂