Arkadaşlar merhaba, 2 aylık bebeğim var bazen emerken memeyi çekiştiriyor, kolları ayakları hareketli, başını oynatıyor, meme çıkınca sinirleniyor sonra tekrar geri almak istiyor alamayınca ağlıyor. Gazını çıkartıp tekrar devam ediyorum ama yine aynı. Süt de geliyor, anlamadım gitti niye öyle yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba?