Hanımlar öncelikle herkese merhabalar hayırlı cumalar olsun.. ben sizlere bişey daniscam benim bebeğim 54 günlük 5500 kg şuan kızım.. sleppy 2 kullaniyoruz ama hafiften sıkmaya başladı sanki.. acaba 3 e geçsem mi diyorum..
Sleppy 2 numara 3-6 kg
3 numara 4-9 kg arası yazıyor kararsız kaldım sizce hangisini alayim