Ruzgar5656 Mavi0688 aynı sorun bende de var canım 7 gün oldu doğum yapalı sis olmuş dikiş yerim korkuyorum
Elaa11 ZeynepEceninAnnesii çok geçmiş olsun rabbim sifanizi versin inşallah. Rabbim kimseye yaşatmasın, dermansız dert vermesin
Elaa11 Mavi0688 ateş, üşütme filan da olması gerekiyo tabi.vucuddaki enfeksiyon oranı artinca dediğim belirtiler de olurmuş sezeryan sonrasi