ZeynepEceninAnnesii gazlı bezi nasıl anladılar unuttuklarını? Benim de iki ay olacak sağ tarafimda ağrı oluyo hâlâ. Genel cerraha gittim,profa gittim kaslarını çok germisler yırtılmış onun ağrısıdır dediler. Tomografi çektirdim emzirdigim halde ne apandist ne safra kesesi ne de başka bişey çıktı.benim de aklıma hep gazlı bez filan geldi ama prof gazlı bez olsa ultrasyonda,tormografi de çıkardı dedi hep. Doğum doktorum da hicbirsey demedi bı sknti yok deyip deyip gönderdi..çift rahimliym ,bebek ters duruyordu ondan mı diyorum yok dedi hep.ama hala oturup kalkarken filan illa ki ağrım oluyo o sağ tarafimda..kasik kısmına yakın bı yerde agri