Kızlar bebeğim 9 aylık ek gıda zoraki yiyor😓Sadece yoğurt muz ve sabah yumurta peynir Ne yaptım ne yol denediysem olmadi.Cok şükür gelişiminde bi sıkıntı yok ama belli sadece anne sütüyle doymuyor.Bu gece bezi kupkuruydu su vermeye çalışıyorum onu da kabul etmiyor.Hipp in tam tahıllı ve yulaflı kaşık mamalarını denedim ağzına bi kere sürdü sadece.Acaba gece maması diye geceni kullananız var mi yer mi onu.Ne yapacağımı şaşırdım kaldım bütün gece yarım saatte bir kalkmaya başladı artık gündüz desen zaten uyku yok. Bebeğinizin severek tükettiği şeyler var mi bi çıkış yolu arıyorum