cnsb sütünüze inanın bebek emdikçe süt daha çok geliyor. Benim tavsiyem biberon vermemeniz olur. Daha çok küçük biberondan içmeye alışırsa sizi emmek istemeyebilir. Biberon yerine kaşık biberon kullanabilirsiniz ya da başka alternatifleri deneyebilirsiniz. Emzirmeye çalışmaktan sakın vazgeçmeyin, eminim başarırsınız 💪 bol bol ten tene temas edin bebeğinizle. Sütünüzle kalın 🥰