Vinividiviciii Mom4775 Ben kanal tedavisi,dolgu,20 lik diş çekimi yaptırdım.Sadece uyuştururlarsa 5 saat emzirmiyorsun onun dışında ağrı sızı olmadı☺️
laleninannesi Mom4775 yaptırdım hem dolgu hem kanal aynı gün içerisinde ilk sütümü sağdım vermedim sonra emzirmeye devam etmiştim
Vinividiviciii Mom4775 5saatten sonra ilk sütümü sağmıştım doktor gerek yok dedi ama içim rahat etsin diye sağdım☺️
Vinividiviciii Lilamor77 Doktordan Allah razı olsun 9 ay boşa çekmişim.20 lük gömülüydü ve altında kist oluşmuştu ona rağmen tek seferde çekti 10 dakik falan sürdü
laleninannesi Mom4775 doktorun söyledi eniştemde diş doktoru onada sordum ilk sütünü sağ verme sonra emzirmeye devam demişti