Esme Kızlar merhaba bebeğim 36 günlük bacakları sürekli kurbağa gibi bükülü ve karnına çekili şekilde duruyor düz tutmuyor bu normal mi ?
Deletedmom414 Esme iyide yenidoğan bebeklerin çoğu öyle durur hiç mi görmediniz sımsıkı kundak yapmayın bence yazık çocuğa
1prens1prensesannesii Esme 2 ay 13 günlük hala öyle. Ortada bez yanlara doğru bacaklar bükülü.. Yani normal diye biliyorum ben
Mirage91 Esme Daha küçücük anne karnında sanıyor kendini. bizimkisi 3 aylık hala aynı hiç sorun etmedik. kaynanam diyor niye uzatmıyor bacağını ne bekliyorlar daha bebek zaten şükür her ay doktor kontrolümüz oluyor hiç bir sıkıntı yok.
Deletedmom5 Esme kundağa falan sarmayın sakın saracaksanız da yarım kundak. Yani bu bebeler anne karnında bacaklarının arasına kafalarını alıyorlar kurbağa gibi durması sizcede çok normal değil mi?
Abektas Esme aman kundak yapmayın kalça çıkığına sebep olursunuz. Yenidoğanlarda normal bir durum zamanla büyüdükçe düzelir. Doktorlar asla tavsiye etmiyor tam kundağı. Kundak yapacaksanzı sadece belden yukarısı sarın ayakları bol kalsın .