Kızım 14 aylık ayağa kalkıyor tutunup bir yerlerden yürüyor ama desteksiz yürümüyor ben endişe etmiyorum ama malûm çevremiz bizi mahvetti.Neden yürümüyor? Geç kalmış,dişi önce çıktıysa o yüzden yürümüyor gibi saçma sapan şeyler söylüyorlar ve moral bırakmıyorlar insanda aslında kızım herşeyi erkenden yapmıştı kafasını tutma olsun,dönme olsun,sürünme olsun ama yürümede korkuyor bunu hissediyorum gel gelelim çevrenin saçma sapan baskıları beni bitirdi sırf bu yüzden hiçbir yere gitmek istemiyorum.Ve kızım her ay hastalanıyor hiç hâli kalmıyor ki tam düzeldi herşey normal diyoruz yine hasta biz yetişkinler bile hastayken halimiz olmuyor küçücük bebeklerden nasıl koşup oynamalarını bekleriz,bunu bilmelerine rağmen hâlâ yürümüyor demeleri çok canımı sıkıyor.Her gün tutup yürütüyorum ama istemiyor zamanı vardır elbette ama baskılar insanı gerçekten üzüyor.