Bebibebi Kızım 49 günlük ishal olduğu halde kakasını yapmakta zorlanıyor çok ıkınıyor geceleri ıkınma sesine kalkıyorum doğdupundan beri böyleyddi ama son zamanlarda arttı resmen gözünden yaş geliyor neden böyle sizce
Asilinnnannesi Bebibebi bilmiyorum ama benim oğlumda aynı hep ıkınıyo. Çoğu zaman ben bacaklarına baskı uyguluyorum kakasını yapabilsin diye çocuk ıkınmaktan mosmor oluyo 😭
Miniminiprens Bebibebi ishal olduğu için karnı ağrıyordur tuvaleti geldiği için. İstemsiz ses çıkarıyordur ıkınıyodur bence. Yine de devam ederse doktora bi danış bakalım
BabyGroot Bebibebi beni kızımda aynıydı çok gazı olan bebekler böyle oluyor genelde gaz damlası kullanıyor musunuz? Gaz damlasından sonra düzeldi biraz kızım
Bebibebi BabyGroot aymı zamanda kakasını köpüklü yapıyordu doktor relactaz damla verdi siz hangi damlayı kullandınız
BabyGroot Bebibebi evet dediğiniz gibi köpüklü de oluyordu arada bir. Relactaz kullandım bende bi dönem 3 kutu falan bitirdim yanında bir de biogaia kullandım o baya rahatlattı bi de sab simpleks kullandım relaktazdan sonra o biraz daha iyi relaktaza göre
BabyGroot Bebibebi doktorunuza danışarak biogaia başlayabilirsiniz bağırsak düzenleyici probiyotik ishaline de iyi gelir
Bebibebi BabyGroot relactazdan önce zinco kullanıyodum bi işe yaramadı bide onu denerim teşekkür ederim
Leyal Bebibebi makatta darlık yada çatlak olabilir yada bağırsaklarında bir sorunda olabilir bizde oleydi ve bağırsaklarında sinir yokmuş megersem bnce vakit kaybetmeden bir çocuk cerrahına gösterisi derim ben erken teşhis en azndan bilirsiniz neden böle oldugunu
Bebibebi Leyal ebeyle görüştüm bayrama kadar zeytinyağıyla msj yap geçmezse bayramdan sonra gel dedi öyle yaoacam gidecem doktora