Merhabalar ev tipi ıpl braun epilasyon cihazını kullanıyorum 8 seans yaptım şimdiye kadar memnunum azalttı baya bitmek üzere hatta ancak şöyle bir sıkıntı var deri altında siyah siyah noktacıklar halinde kıl kökleri görünmeye devam ediyor bilgisi olan varmı acaba devam ettikçe onlar yok olacakmı yoksa görünmeye devam edicekmi 😕