kizlar bebegin 12 gunluk ama sanki ishal gibi gun icinde nerdeyse 10 defa dişkisini yapiyor bide su gibi sari renk normalmi bu yoksa gercekten ishalmi bilemedm doktor emziren annelerin bebeklerinin diskisi ishal gibi olur dedi ama ben emin degilim ya