Psikologanne bende 20 kg aldım sonr vermiştim doğumdan sonra. Emzirme döneminde 15 kg geri aldım. Şuan bebeğim 7 aylık 1 haftadır aralıklı oruca başladım. 8 saat beslenme 2 öğün, 16 saat ac kalma çay kahve su serbest. Dukan birasi yapıyorum gün içinde bunu içiyorum
Şuan 2 kg vermişim muhtemelen ödemdir. Ama çok memnunum şimdilik.