Meali7 Arkadaşlar durumum fazla yok ama göbekten de çok şikayetçiyim L veya XL kargoyla 150 TL ve altına satmak isteyen yazabilir mi acaba
ogretmen1anne_ Meali7 merhaba iki hafta önce aldım L beden on günde son kopça bile geniş gelmeye başladı M beden alacağım isterseniz satabilirm ama sizin dediğiniz fiyatın üzerinde olur biraz