Mickeylover Deletedmom379 bizde bugun olduk uyanıkken huysuz emince direk uyuyor bebeğim. Ateşine bakıyorum bende hep ateşlenirse ilaç vericem. Bol emzir dedi hemşire inşallah hemen geçer bu hali çok keyifsiz😞
Deletedmom379 Mickeylover biz atlattık.gibi ama.yine de huysuzluk var şuan. Size de çok geçmiş olsun 😔 bizimkinin aksam çıktı ateşi. Geceye doğru artacak gibi oldu bende calpol verdim rahatça uyudu 😔
Prenses-annesi1 Deletedmom379 bizde olduk bugün 2. Ay aşılarını çok huysuz uyuyorduk çığlık atarak uyandı sanki çok kprktum ateşi yok şuanlık çok şükür uyku hali var ama gözler kısık kısık bakınıyor 😊
Deletedmom379 Prenses-annesi1 bizimde öyleydi gözlerini açamıyordu ama düzeldi cok şükür. Ne zormuş ya size de çok geçmiş olsun 😔
Prenses-annesi1 Deletedmom379 sağolun sizede geçmiş olsun ateşi çıkmadı kızımın dün oldu aşılarını bundan sonrada çıkarmı bilmiyorum 2 gün daha ölçüp dururum elimde termometre ile geziyorum 🤭