Deletedmom297 Hazalinannesi Kiz oturtucam dememis ne zman baslamaliyim demiş hemen yargi dagitmaya başlamışsınız pesss yaa
minnakbaby Sueda2929 bebekler kendi belli ediyor mesela benimki 3 aylikken oturma pozisyonuna geliyodu otomatik yani kucaktayken. Doktorumuz engellemeyin istiyosa oturtun dedi tabiki kisa kisa uzun degil. Ayaklarina basmasi icin de bebeginizi takip edin onlar kendileri isaret veriyolar biz sadece engellemeyelim o kadar 🙂
minnakbaby Cihan bebek istiyosa neden yapmayalım? Kisa surelerle oturtabiliriz doktorumuz bize oyle demisti 3 aylikken ben oturttum bebegim kendisi oturmak istiyodu öne dogru gelmeye calisiyodu belli ediyor yani bunu biz niye engelleyelim ki ( tabiki yere koyup oturtmak degil kucakta ve kisa sureyle)
Eternity Bebeginiz hazirsa yapabilirsiniz azar azar, ben bebegim 3 aylikken 5 er dakika oturtmaya basladim kucagimda, cok istiyordy cunku. Oturtmasaniz bile bol bol karin ustu koyun, kafalarini kaldirdikca bel kaslari kuvvetleniyor
Eternity Cihan Bebegim 3 aylikken oturmak istedi oturttum 5 er dakika. Zararli oldugunu dusunmuyorum. 4 aylik oldugunda da ayaklarini basmaya basladi. 5 bucuk aylik ve desteksiz oturmaya basladi. Anlattiginiz kadar zarari olsa gercekten zararini gormus olurdum.
Gzdzeynep Sueda2929 prematüre olduğu için doğması gereken tarihi baz alarak 5 aylıkken falan oturtabilirsiniz. Bebekler bi de oturmak isteyince anlatıyorlar doğruluyor falan kendisi
Lion1sev Sueda2929 eee siz bunun için post açmışsınız siz nie böylesiniz bilmiyorsanız doktora sorun o zaman !!
Zeynephatice Sueda2929 bizde prematüreyiz şuan 5 aylık ama gününde doğsaydı 4 aylık olacaktı.4,5 aylıkken dr kucağınızda oturtun biraz ayaklarının üstüne bastırın kendine güveni gelsin dedi.5,5 aylıkkende destekli oturtun dedi
PembePelikan Sueda2929 bebek kendini hazır hissettiğinde kendisi yapmak isteyecek siz de anlamış olursunuz.. kendiniz oturtmaya çalışmayın zamanı geldiğinde herşeyi kendisi yapacak zaten. 🎈