Merhaba Güzel Anneler…
Oğlum 4 ay 3 günlük . Sezaryen dogum yaptım ve sadece 3 gün biberonla mama verdim sonrasında sütüm indi emzirmeye başladım ama ilk 2 buçuk ay boyunca meme reddi yaşadık . Emerken sürekli ağlama krizleri vardı hatta defalarca genzine kaçardı süt. Birini zar zor emer diğerini asla almak istemezdi sürekli mastit olurdum.Ayakta emzirmeler, şarkılarla ninnilerle emzirmeler çok zorlu bir süreç yaşadık…Derken 2 buçuk ayın sonunda sorunsuz emmeye başladı çok şükür ama dün bir baktım yine aynı şeyi yapmaya başladı ağlıyor emmek istemiyor sürekli kızıyor… 4.ay atak dönemi meme reddi yaşarsak tekrar diye çok korkuyordum ve sanırım başıma geldi. Sabaha kadar uyuyamadım memeyi almıyor diye çok üzerine düşüyorum ve çocuğuma verimli olamıyorum.
Bu süreci yaşayan güzel anneler lütfen bir akıl verin ne yapmam lazım?