Yagmur05 kızarıklık ve kaşıntı diyorsunuz bana mastit gibi geldi. Başımdan çok sık geçtiği için o kokuyu da farkediyorum her zaman olmuyor ama eğer süt göğüste tıkanıklık yaparsa olabiliyor. Pompa göğsü tamamen boşaltmadığı için mastite yakalanmanız da kolaylaşıyor. Mutlaka sert bir şekilde masaj yaparak göğsünüzdeki sertliği ve kitleleri dağıtın koku da sonrasında kaybolacaktır.