4 aydır sagarak veriyorum sagım yapmak çok zor sürekli makinenin başındasın 🙄 hastane kontrollerine gittigimizde süt saati geldi mi diye ikidebir saate bakıp duruyorum 😑hiç bir yere çıkamıyorum piknige bile gidemiyoruz zaten virüsten dolayı evdeyiz iyice bunaldım 😏umarım tüm bebekler annesini emer süt sagmak sabır işi 👍