Arass0407 Benbiranneyim bende ağlamaya başladığında yağ ile masaj yapıyorum elime sürtüyorum ısıtıyorum yapıyorum saat yönünde rahatlıyor biraz sonra havlu ısıtıp koyuyorum baya uyuyor sıcaklığı az sürdüğü için tekrar gazdan uyanıyo inşallah faydasını görürüm teşekkür ederim 😊
Arass0407 Eloska havluyu ısıtıp koyuyorum rahatlıyo ama kısa sürüyo çünkü ısısı gidiyo inşallah faydasını görürüm 😊
Arass0407 Benbiranneyim sıcaklığını nasıl ayarlıyodunuz mikro dalga da ısıttım birde bunu takınca yüz üstü yatırıyo musunuz
Benbiranneyim Arass0407 hayır yüzüstü rahatsız eder zaten batar yani. Sıcaklığı da elimi yakmayacak ama baya iyi bir sıcaklıkta olacak şekilde koyuyordum. Zaten kemerin içine konulduğu için bebeği yakmıyor ısıtıyor yumuşatıyor. Ilık olursa bi işe yarar mi bilmiyorum
Albertosss anneadayi çörek otunu kaynat suyunu içir birebir benşm kız çıldırıyordu gaz sancısından almadığım damla kalmadı bizim şifamız oldu dene zararsız cezvede kaynat bi tatlı kaşığı çörek otunu çay kaşığıyla içir
anneadayi Albertosss 29 günlük bebeğe su bile verilmiyorken bu tarz şeyler vermeyi de çok iyi görmüyorum, öneriniz çok teşekkür ederim ❤️ Daha önce kimyon ya da kabuklu tarçın kaynatıp 1 çay içir denildi ama onları da denemedim zararlı değil mi sizce de 😓😓
CemileF Arass0407 ben gördüm. Microdalgada 40-50 saniye ısıtıp geceleri koyuyordum. Çok güzel uyuyordu.
Arass0407 CemileF çok sıcak olmuyo muydu bende ısıttım biraz sıcak gibi geldi birde takınca yüz üstü yatıtıyo musunuz
CemileF CemileF elinizle kontrol edin eğer sıcak geliyorsa biraz soğutun elinizde çevirerek. Ben asla direk tenine koymadım. Battaniyesinin üzerinden koydum. Çok sıcak olmamasına dikkat ettim.
Albertosss anneadayi geçmiş olsun bebeğiniz için sonuçta hepimiz anneyiz onlar bizim herşeyimiz haaa ben dr götrdüm damla birçok denedim olmadı çörek otu kötü değil ki ben çok araştıran bianneyim , ben size uyguladığım tarifi verdim tercih senin canım 🥰
Ates_mami Arass0407 reflü yatagının içinde vardı. Çok da gazlı değildi ama gazı oldugu zaman ısıtıp karnına ayak tabanına koydum. Rahatladı.
Zeynep35_ Arass0407 biz ılk dıgdugu zamanlarda kullanmıstık cok cok ıs gormustu patıgı daha faydalı ayagına gıydırıyorduk tavsıye ederım gaz konusunda rahatlatıyordu
Doruk20 Arass0407 bende cok faydasını gordum. Kesinlikle bebekli evlerde olması gerekiyor bence ogluma dogdugundan berı kullanıyorum gaz sıkıntısı yasamadı cok sukur sındıye kadar