Ecemonur 6 aylık oldu hala arada oluyor atak dönemi sanırım sabrımın son noktasına geliyorum o ağlamaları tüketti beni resmen bazen emzirip pış pışlıyorum hemen uyuyor gece 1 2 kez kalkıyor ama bir zaman geliyor ne susmak biliyor ne de uyumak çığlık çığlığa uyanıyor en fazla 1 hafta sürüyor ama ben de çok yıpranıyorum