Gulap-1234 Önerdiğiniz marka çünkü sütüm yeterli gelmiyor özellikle gündüzleri sağmak ve çoğaltmak istiyorum sizin yorumunuza ihtiyacım varmı kesin ve net dediğiniz ürün hangisi kullanıp?
Yeniannekk Gulap-1234 maddi durumun varsa ameda alabişrsin daha orta halli istersen lansinoh çiftli olanı al bayrağa iş görür
Hafsamm Ben baybwee marka kullanıyorum manuel. Ama elektrikli almanı tavsiye ederim. Çok yoruyo sağmak bi zaman snra
Tuanamm34 Hafsamm canm bende manuel kullanıyorum hatta bu burun aspiratörü gibi olanlar varya onlar bir kere memenin ucunu cekiyorum kendi kendine akıyor hiç dokunmuyorum cok kolay çekiyo