büyük oğlum 4,5 yaşında aşırı hareketli bi
çocuk 2. oğlum 5aylık ,,büyük oğlum ben çalışırken kreşe gitti buzamana kadar çok terbiyeli bi çocuktu ben doğum yaptım evde benle kardeşiyle hep yanlız hiç durmuyor ne söz dinler oldu nede umursar diksiyon bozuldu sürekli bağrıyor evi resmen talan ediyor oyuncak oynama huyu yok ev eşyalarını odalarda gezdirir kardeşinide hiç kıskanmadı fakat sürekli avazı çıkarcasına bağırıp geziyor evde bende ev işi küçük derken ona fazla vakit ayıramıyorum boş kaldıkça ilgilenmeye çalışıyorum küçüğü uyandırma çabasında kızıyorum anlamıyor resmen fırlama çocuklar gibi gören allah sabır versin diyor nasıl olmuş diyor mizaç tipine göre davranıyorum olmuyor getir yap demelerede başladı başa çıkamıyorum sizler nasıl bi yol çizdini ben nerde yanlış yapıyorum inanın piskolojim kalmadı 5 yaş sedromu diye sabır diyorum ama 1 sene böyle olursa napcam