Kuzeyliya cnm banada demir ilacı yazmış doktorum.bana o an sana demir ilacıda yazdım demedi adam düşünemedi sanırım eczanenin böyle hata yapıcagını.eczanede demir ilacını vermemiş eşime hiç haberim yoktu bile.saglık ocagı dedi kullanman lazım şaşırdım bunu ögrendigimde ik ayımız bitmişti.doktoruma sordum ilk iki ay öneriyormuş.istersen elindekini iç dedi.ama ben içmedim.umarım birsey olmaz😀🙏