Gulap-1234 Aslında 2 sorum var 1.siBen hiç sağmadım makinam bile yok ama öyle sağınca süt artıyormu ?? 2.si ise kızım iki haftadır parmağını emiyor Bu tokluk hissi yaratıpnsüt içmezmi çünkü bu ay kilosu çok fazla değildi parmak emmesi onu tokmu tutar
Sevgilimmm Gulap-1234 saginca artar diyorlar. Bende çok artmadı..düzenli sağmak da lazım..bebeginizin el.emmesi reflekstir. Normaldir ..onu yok tutmaz benim bebeğim 6 aylık hala sapur şupur emiyor elleri agzinda