Abektas bebeğim 38 günlük 10-15 gün arasında gaz problemimiz başladı bir türlü uyumuyordu. O zamandan beri hep yüzüstü uyuyor. Sırt üstü yatırdığımda 10 dk sonra sıçrayıp kalkıyor. Yüzüstü korkuyorum ama bir tek öyle uykusununalıyor gözüm hep üstünde. Netten okuduğum kadarıyla yüzüstü yatan bebekler erken emekler ve yürümeye başlar diye yazıyordu