Humus33 doktorluk bişey mi o konuda bişey diyemiycem ama ben muzun ortasını oyuyorum muzun çekirdekleri varmıs oğlumla öğrendim 🤦♀️😂 onları çıkarıyorum görünen liflerini de alıyorum o zaman kakasında bişey olmuyo bu sekilde kabız da yapmıyo bilginiz olsun güzel anne ☺️