11 ay 5 günlük. 6 aylıkken evimiz soğuk olduğu için aramıza aldık çıkmıyor 🤦🏻♀️ neyse alıştık buna da gel gelelim gündüzleri iyi beslememe rağmen gece gözü kapalı viziklanip meme diyor bunu saat başı yapıyor anlamış değilim artık gücüm kalmadı napicam bilmiyorum niye yapiyo olabilir bilen var mı yatmadan önce muhallebi de yapsam olmuyor yok