Bebeğim 13 günlük dün doktora kontrole gittik doğum yaptığım hastanenin doktoruydu araştırmamıştık adam felaket tellalı gibi yaptığım yanlışları söyledi söyledi beni ağlattı gönderdi. Şöyle bana güzel güzel neyi nasıl yapmam gerektiğini anlatacak bi doktor önerebilir misiniz?