Baharas canımbizizmde aynıydı ağlama krizlerimiz vardı bide bizim hiç susmadan 4 saat ağladığı oluyodu karın ağrısından 2doktor gezdik saçma seyler dedielr 3.iyi bi doktor bulduk özel hastanede ona götürdk genel bi çekap yaptırdık çocuğa doktor herseyi değerlendircem genel kontrole eddelim dedi böbrwk taşı,bağırsak darlığı,idrar yolu iltihapı ve darlığı var mı hepsini kontrol etti en son ultrasonla karnına bağırsak yapısına baktı bağırsakları bildiğin balon gbi gazla dolu dedi sütn içindeki enzimleri sindiremiyormuş bize bi enzim damlası verdinkolik teshisi kondu rahatladı baya çocuk şimdi meme reddi falan var şimd bunla savasıyorum bide eskisi gbi karın ağrısıda olsa kafayı yerim heralde bi doktora götüeüp herswyine baktırın sizde isterseniz bi yolunu buluyo işi bilen doktor