Merhaba kızlar ek gidaya yeni başladık şuan sebzeleri deniyoruz 3 gün kurali ile bebeğim mama ile besleniyor doktorumuz sebze vereceğimiz zaman ac olması gerekli dedi bnde mama saatine denk getiriyorum 3 saatte bir mama yiyor şuan 1 yemek kaşığı sebze yiyor. Esas olan ben sebzeyi verdikten ne kadar sonra mama vermeliyim bi 3 saat sonra diğer mama saatindemi o kadar sebzeyle doymuyordur diye tahmin ediyorum. Ilk bebeğim tecrübesizm bu konuda 😀