Deletedmom7 Bugün kaka yapmadı nedenn Beyzi her açmaya bakıyorum çişi var ama kaykay yok iki ay üç günlük
Ada35 Deletedmom7 hergun kaka yapması zorunlu degilki bugün hiç yapmaz yarın 3 kere peşpeşe yapar bunda problem yok
Deletedmom7 Deletedmom7 bu nasıl bir yazı 😂😂google sesle yazdım şimdi okudum saçma sapan olmuş ama anlayan anlamış 😂😂
Celiboon6 Anne sütü alıyorsa 10 gün yapmaması normal kabul ediliyor doktorlar tarafından. Anne sütü mü alıyor ?
MaviPanterAnne Deletedmom7 10 güne kadar normal yapmaması bizimkide bi kere on gün yapmadı niye yapmadı diye çocugun basında bekliyordk😂😂 şimdide hiç utanması yok fosur fosur kucagımızdayken😂😂