sevgiic 2. Ay aşılarından verem aşısı canlı o yapıyor ateşi . Bizde çrş günü yaptırdık il gün birde bu sabah oldu 37,5- 38,5 oldu iki defa mor calpolden verdim şükür düştü . Birde evi serin tutuyorum klima ile onun da faydası oluyo , ha birde bol bol emzirin , inşallah hemen atlatır yawrucak