Kızlar hayırlı geceler kızım 10 günlük oldu doğduğundan beri emziği sevemedi çocuk bir türlü almadı. Arada çok nadir tutuyor oda 5 dakika bile değil, bugün kan alındı ondan sonra verdik 1 saat kadar tuttu. Nasıl verebilirim ya ilerisi kötü olucak daha şimdiden kullanıyor beni ilerde sömürür😂