Sweett benim 2 evladım, 1. de öyleydi buda öyle. emzirip bırakıyorum kendisi uyuyor. uyanınca dahi ağlıyım ediyim yok. bu tamamen anneyle alakalı. anne sakinse ve hamileliği stressiz geçtiyse çocuğq sirayet muhakak ediyor. nasılki herşeyden etkileniyolarsa anne karnında, bundanda etkileniyolar canım..