Serry Sezaryen doğum yapalı bir hafta oldu sağ kaburgamda bi ağrı var doğum esnasında baskıdan kaynaklı olabilir mi veya doğum sonrası olması normal mi? Aranızda bu durumu yaşayan var mı?