Aylannannesi Kızlar su geçirmez bandajı çıkardıktan sonra duş alabiliyor muyduk? Ben hatırlayamıyorum su değdi kuruladım ama korktum, yarın ameliyat sonrası kontrolüm var yine de aklıma takıldı, sezaryen olanlar doktorunuz ne dedi size?
Mom0870 Aylannannesi bana hiç bandaj takılmadı doktor kontrole geldi söktü ve uzun süre kalırsa enfeksiyon kaparsın hava almalı dedi ve ertesi gün duş alabileceğimi söyledi doktorum ben yinede iki gün sonra aldım korkup ama sıkıntı olmadı
23201060 Aylannannesi hastaneden çıkarken pansuman yapıldı kapatılmadi benim dikislerim. Duş alıp sac kurutma makinasinin düşük ayarında uzaktan kurut tamm dediler. Sorun olmamıştı şükür
Mom091 Aylannannesi eve gittiğinde bandajlıyken duş alabilirsin duştan sonra bandajı çıkar güzelce kurula demişti doktor. Bende öyle yapmıştım. Diğer gün bandajsızda yıkandım. Güzelce kurulayıp pansumanınızı yaparsanız bir sorun olmuyor😊
AlmilaDoga Mom0870 bana da böyle dedi suheçirmez bant falan kullanma eve gittiğin gibi duş al dedi ben korktum ertesi gün aldım keşke o gün alaymışım 😬 sadece belli bi süre duştan sonra kuru tut dedi ıslak kalmasın orası dedi o kadar 💜
Candanote Bende 3. gün aldım bandajı evde kendım cıkardım. İlk su dökünce sanki yara açılacak gibi hissettim 😂Sadece hismiş sapur supur yıkan insllh bişecikler olmaz☺️ Ama kuru tutmak lazım
Mom0870 AlmilaDoga evet bende keşke direk girseydim ama korktum ağrım çoktu. Hatta doktorum ne kadar yıkar, hareket edersen o kadar çabuk iyileşir dedi. Aynen kuru tutmak önemli. Havluyla güzelce kurutup kıyafetimin üstünden ılık fön makinası tutuyordum. 💕
Seutfu Aylannannesi ben ilk muayeneye kadar çıkarmadım bandı çıkarma dedi doktor. Bantla duş aldim hastanede evde de aldim doktoe çıkardı
deryardakayra Allah Allah benim bandajı hastanede 2.gün aldılar normal bi şekilde duşunu al pamuklu bir bezle veya gazlı bezle ameliyat yerini kurula dediler hiç korkma istediğin kadar banyo yapabilirsin dediler benim niye bandajımı çıkarmışlar 🙄
Deletedmom388 Aylannannesi 1 haftaya yakın bir süre sonra su geçirmez bandajı çıkardı doktor kontrole çağırdığında,o gün duşa girebileceğimi dikişlerimin iyi olduğunu söyledi. Bir sorun yaşamadım,her seferinde iyice kuruttum ama kişiden kişiye değişebilir durum dikiş ve iyileşme farkından dolayı.
Babybboy Aylannannesi evet hergun alabilirsin bandajla. Sonrasında fonle kurut. Dr açıyor onu zaten. Ben hiç sorun yasamadim
Mickeylover Aylannannesi eve gittiğinde alabilirsn dedi doktorum. Bir gün sonra da bandajı cıkar o bölgeyi iyice temizle demişti.
Seliminannesiii Aylannannesi 4 gun bandajli kaldi her gun duş aldim 5. Gun kontrolde doktor bandaji cikarip muayene etti ve 2 gun sonra duş alabilirsin dedi bana
BuketBudak Aylannannesi doğurdum sadece o gece hastanede kaldım. Ertesi gün sabah su geçirmez bant takıldı. 4 te hastaneden çıktım. 5 te evimde bantı söküp banyo yaptım :)
habibe_kzlkaya Aylannannesi Valla canim ben banti cikarmadim 40 çıkana kadar onunla duş aldım kontrole gidince doktorum çıkardı
figenarvas 3 gün sonra duş hergün sabah batikon sür bandaj falanda takma açık bırak kuru tut bu kadar🤗
Geheimnisperson Aylannannesi dikişe göre her doktor farklı söylemiş sanırım. Ben 4. Gün banyo yaptım. Islanınca kolayca çıktı bandaj. Sadece kuru tutmak önemli orayı.
Mom563 Aylannannesi hastaneden çıkmadan benden bandi söküp pansuman yaptilar. Bana da açık kalsin pansuman yap günde 1 kez dediler. Banyo yaparken su geçirmeyen bant tak dedi doktor. Ben eve gelir gelmez su gecirmeyen bant yapıştırıp duş almıştım. Dustan cikar cikmaz bandi çıkarmıştım yine