essea Merhaba anneler. Sezaryenle 53 gün önce Doğum yaptım . Kanamam kırk gün olmadan bitti ama iki haftadır adet olacakmışım gibi kasıklarım belim agrıyor. Sizin de öyle mi oldu ?