_Nehirim Merhaba sevgili anneler,anti kolik biberon kullanıpta memnun kalan var mı ? Yada önerebileceğiniz bi marka vs ?
efuchan _Nehirim Dr browns çok iyi ama avent anne memesine benzeyen modele de o pipet gibi aparattan ekleniyor
Miniminiprens _Nehirim Dr Brown a kullanıyorum. Memnunum ben. Ayrıca wee baby de kullandım o da güzel. İlk 6 ay onunla verdim 🤗
Sewra _Nehirim Kesinlikle Nuk’un antikolik biberonlarını tavsiye ederim. Aventin de aldım ama kızım asla ağzına almak istemiyor. Nuk’un biberonu bebekler için hem kolay tutuluyor hem de asla gaz yapmıyor. Denenmiş ve onaylanmıştır tarafımdan. 👌🏼
BuketBudak _Nehirim bu birazcık çocuğa bağlı canım :) ben nuk aldım sevmedi. Dr browns aldım sevmedi. Sadece aventinkini beğendi.
_Nehirim BuketBudak benim kızım da doğduğundan beri aventin biberonlarını kullanıyor ve alıştı aslında avente,aventin kolik biberonunu denemek istiyorum aslında ama sanırım deneyip görmek lazım 😊