Fulyag Sltn Ay Allah razı olsun Arkadaşlar valla iki gündür acıdan kıvrandım stresi de cabası ters ve bebeğimin üzerine biraz eğilerek emzirdim 3. Emzirmede sabaha karşı aktı gitti sütler. Daha önceleri burada mastit için yapılacakları okumuştum onları yaptım geçmedi forumada aynı şeyler yazılır diye yazmak istemedim ama dün gece çaresiz yazdım yoksa hastaneye gidecektim bugün iyiki yazmışım çok sağolsun