Robinson Nişanımın hemen peşinden suyum geldi ve 3 saat içinde doğum yaptım. Benim de nst de sancılarım çıkıyordu, ama ben hissetmiyordum, zaten son sancılar dışında da hissetmedim, açılmam hızlı olduğu için sancılar bir anda başladı, ve doğum çok hızlı oldu, inşallah sizinki de öyle olur ve sağlıkla kucağınıza alırsınız.