Elifsu60 Eğer sütünüz yeterli ise 180 g0n beklemeniz gerekir diye düşünüyorum,anne sütü varken ek gıda saçma olur ki zaten ilk 45 günü tadım yaptırıyorlar, ne kadar çok anne sütü o kadar iyidir, anne sütü eksikliğinde bile formül mama öneriyorlar , bebeğin bağırsakları hemen hazır olmuyor sindirime, bizimde ilk 6 ay içinde yeşil kaka gördüğümüz olmuştu, takip edin belki de üşütmüştür ama idrar rengi için birşey diyemeyeceğim, genelde susuz kaldığında olur diye biliyorum çünkü anne sütü alan bebeğe şu bile verdirmiyorlar yalnız havalar çok sıcak ve çok terleyip su kaybedebilirler ben 1 kez pembelik görmüştüm emzirme sıklığını artırmıştım o zaman da. Siz yine de sonucu bekleyip ona göre hareket edin isterseniz, kilo alımı iyi, gelişimi yerinde olan bir bebeğe ek gıda verip ne sindirimi zorlamaya ne de şu an onun ihtiyaçlarını karşılayabilecek yeterlilikte olan anne sütünden mahrum bırakmaya gerek var. Zaten ilerleyen aylarda sütünüz de eskisi gibi olmuyor ona da yetmiyor, kademeli olarak geçiş yapıyorsunuz ister istemez. Tabii bunlar benim fikrim siz yine de doktorunuz ile görüşün isterseniz