Yaren2901 yedi ayligiz gece saat birde yatarken emziriyorum bi daha sabah kalkiyor kilosuda iyiyse bolme uykuyada ihtiyaci var duzeni olussun gece beslenmesini yavas yavas kesmemiz gerekiyor zaten aciksa kendi kalkar alistirirsan ilerde cok zorlanir bebegin nasil istiyorsa oyle devam et bence