Makbuss17 Bebeğimi çeşitli sebeplerden dolayı emziremediğim için sadece sağarak besliyorum. Kızım 4 aylık oldu ama sütüm çok azaldı. Avent sağım makinası kullanıyorum hastane tipi kiralasam çoğalır mı? Bilgisi olan varsa lütfen
Happygirl8 Makbuss17 bebek emdikçe çoğalıyo onun ağzından salgılanan Bi enzim Süt yapımını arttırıyor.. 😐 Sağmak uzun vadede sütü azaltıyor.. Bebeğinizin emmesi için danışmanlık almanızı tavsiye ederim..
tugceilealin Makbuss17 medela cok oneriliyor siz de bol su semizotu vs beslenmede siviyi arttirirsaniz fayda gorursunuz insallah
CemileF Makbuss17 avent hiç çıkarmıyor. Sütüm yok sanıyordum. Mama vermek zorunda kalıyordum. Hastane tipine geçtim. Hala çok sütüm yok ama haftada bir iki mama veriyorum. Ucu ucuna yetiyor sütüm. Bunada şükür.
Balteknem Happygirl8 sagmak niye sutu azaltiyo acaba bende duydum beyin az uretiyo yetmiyo sut diye algiliyomus diye okumustum dogru mu
Makbuss17 Happygirl8 emzirme Danışmanı ile 2 aylıkken görüşmüştüm emme ihtimali çok düşük olmaz demişti bu ayda artık hiç sanmıyorum
Pelo_00 Happygirl8 bebeğin emmesiyle makineyle sağma tabi bir değil ama sağmak sütü uzun vade de azaltmıyor her geçen ay bebeğin ihtiyacına göre vücut sütü azaltıyor. Denk gelmişinizdir belki doğumdan itibaren sütünü sağarak sadece anne sütü veren anneler vardı.
Dorika Makbuss17 evet beynine ikiz bebeklerin varmış gibi uyarl gidiyor ve beyin daha çok süt salgılıyor.