Kızım 11 aylık 3 gün önce ateşi 37.5 oldu ve ertesi gün burun akıntısı başladı ateşi düştü normale döndü dün de eşim ben görümcem aynı evde kalıyoruz bize misafirliğe geldi hepimizde bir halsizlik boğaz ağrısı iştah kaybı ve gözlerde yanma şikayeti oldu ama ateş yoktu hiç birimizde bugün hepimiz daha iyyiz evimi bile temizledim enerjim yerinde boğazımda daha iyi ama acaba korona geçiriyoruz da farkında mı değiliz bilemedim sizce bu belirtiler korona olabilir mi